De Munt / La Monnaie DE MUNT / LA MONNAIE

Klachten over onze dienstverlening?

De Koninklijke Muntschouwburg hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn dienstverlening. Hebt u toch opmerkingen of klachten over onze diensten/producten, de kwaliteit van onze dienstverlening, het gedrag van een van onze medewerkers of de manier waarop we de wetgeving toepassen? Meld dit dan gerust meteen aan een van onze medewerkers. Als u niet tevreden bent met de voorgestelde oplossing, kunt u een klacht indienen via klachten@demunt.be.

Wij stellen dan alles in het werk om soortgelijke klachten in de toekomst te vermijden.

We willen elke klacht naar behoren behandelen. Daarom vragen we u om ons op zijn minst volgende informatie te bezorgen:

  • Voornaam
  • Naam
  • Straat
  • Nummer
  • Postcode
  • Gemeente
  • Land
  • E-mailadres
  • Telefoon
  • Klacht (geef ook aan wanneer de aanleiding voor de klacht zich heeft voorgedaan)
     

U krijgt automatisch een bewijs van ontvangst en binnen dertig dagen bezorgen we u een persoonlijk antwoord. 

Lees hier onze folder voor meer informatie over de klachtenprocedure.

NIET TEVREDEN MET ONZE AANPAK?

Neem contact op met de federale Ombudsman:

Bel voor meer info het gratis nummer 0800 99 962.

Wij verwerken uw gegevens volgens de wettelijke bepalingen. Hier vindt u onze privacyverklaring.

Downloads