De Munt / La Monnaie DE MUNT / LA MONNAIE

LIVESTREAM: VAAK GESTELDE VRAGEN

Ik heb problemen om de stream te bekijken

U heeft een ticket nodig om toegang te krijgen tot sommige streams. Koop uw ticket hier:

Problemen om tickets te boeken? Contacteer ons via tickets@demunt.be

› Ik ben mijn paswoord vergeten

Voor deze streamings zal u gevraagd worden om u in te loggen met uw klantenaccount en wachtwoord. Gebruik hiervoor het account waarop u uw ticket ontving. Bent u uw wachtwoord vergeten, stel het dan hier opnieuw in.

De video lijkt niet te starten
  • Het probleem kan te maken hebben met uw browser. Wij raden u aan een recente, geüpdatete browser te gebruiken (Firefox, Chrome, Edge). Internet Explorer ondersteunen wij niet. Onze website gebruikt Vimeo voor zijn livestream-evenementen. Voor meer informatie, lees hier de vereisten van Vimeo.
  • Het probleem kan te maken hebben met het tijdstip. Deze livestreams beginnen om 19.30 uur (Midden-Europese tijd). De video blijft nadien voor tickethouders beschikbaar tot 7 dagen na de livestream.
IK VIND GEEN ONDERTITELS IN MIJN TAAL TERUG

Wij bieden enkel ondertitels aan in het Frans en Nederlands. Gelieve de talenknop bovenaan de pagina te gebruiken om van taal te wisselen. Het is mogelijk dat u zich na deze wijziging opnieuw dient aan te melden.

› Ik wil de video graag op volle schermgrootte bekijken

Gelieve daarvoor de aangewezen knop onderaan rechts van de videospeler aan te klikken.

› Ik kan de video bekijken, maar hoor geen geluid

Controleer of de video niet gedempt is, door rechtsonder in de speler het volume te controleren. Controleer ook het geluidsniveau van uw toestel.

Ik heb nog steeds problemen

Probeer de pagina opnieuw te laden, schakel ‘cookies’ uit, of probeer eens een andere browser. Vermijd het gebruik van de incognito- of privé-modus van uw browser.